Kvickly

Kvickly

OPGAVE:
Definition af fremtidens butik – tiden af i dag.

METODE:
Fremtidsstudier, innovationsworkshops, værdistrategi, indretningskoncepter og konceptualiseringer.

RESULTAT:
Fra en traditionel old school kæde, til en værdifuld dagligvarebutik. “Vi tager ansvar” blev Kvicklys nye værdifundament og tagline i én og samme. Kvickly generede overskud for første gang i mange år, men Coop overtog værdisættet, fordi Kvickly havde sat sig på alle, for fremtiden relevante værdier

Hertil: Ny tilbudsavis, kommunikationsstrategi, kampagneidéer, løbende indsigter, foredrag og workshops.

OPGAVE:
Definition af fremtidens butik – tiden af i dag.

METODE:
Fremtidsstudier, innovationsworkshops, værdistrategi, indretningskoncepter og konceptualiseringer.

RESULTAT:
Fra en traditionel old school kæde, til en værdifuld dagligvarebutik. “Vi tager ansvar” blev Kvicklys nye værdifundament og tagline i én og samme. Kvickly generede overskud for første gang i mange år, men Coop overtog værdisættet, fordi Kvickly havde sat sig på alle, for fremtiden relevante værdier

Hertil: Ny tilbudsavis, kommunikationsstrategi, kampagneidéer, løbende indsigter, foredrag og workshops.