OPGAVE:
Definition af fremtidens butik – tiden af i dag.
METODE:
Fremtidsstudier, innovationsworkshops, værdistrategi, indretningskoncepter og konceptualiseringer.
RESULTAT:
Fra en traditionel old school kæde, til en værdifuld dagligvarebutik. “Vi tager ansvar” blev Kvicklys nye værdifundament og tagline i én og samme. Kvickly generede overskud for første gang i mange år, men Coop overtog værdisættet, fordi Kvickly havde sat sig på alle, for fremtiden relevante værdier
Hertil: Ny tilbudsavis, kommunikationsstrategi, kampagneidéer, løbende indsigter, foredrag og workshops.
OPGAVE:
Definition af fremtidens butik – tiden af i dag.
METODE:
Fremtidsstudier, innovationsworkshops, værdistrategi, indretningskoncepter og konceptualiseringer.
RESULTAT:
Fra en traditionel old school kæde, til en værdifuld dagligvarebutik. “Vi tager ansvar” blev Kvicklys nye værdifundament og tagline i én og samme. Kvickly generede overskud for første gang i mange år, men Coop overtog værdisættet, fordi Kvickly havde sat sig på alle, for fremtiden relevante værdier
Hertil: Ny tilbudsavis, kommunikationsstrategi, kampagneidéer, løbende indsigter, foredrag og workshops.