Om Firstmove

Firstmove gennemfører løbende dybdegående indsigtsstudier af fremtidens værdisæt, livsstil, behov, adfærd og indkøbsmønstre. Samt en række specifikke branchestudier som føde- og drikkevarer, sundhedsprodukter, oplevelser, detailkoncepter, indretning, medlemskaber mv.

Firstmove gør fremtiden konkret. Vi aktiverer vores unikke indsigter bl.a. ved hjælp af vores specialdesignede innovationsværktøjer. Firstmove har udviklet en metode, et set up, der sikrer den røde tråd hele vejen gennem innovations- og udviklingsprocessen. Og som leverer koncepter, produktløsninger og værdisættelser, der er et reelt behov for i markedet. Fremadrettet.

Firstmoves metode tager afsæt i anerkendt teori, vi har videreudviklet. Og baserer sig på empiri blandt markedets mest innovative forbrugere, der trækker alle os andre i adfærd. Over tid. Den metode har praktiseret for en række virksomheder gennem de sidste godt 20 år. Tiden går. Fremtiden består. Vi gør den konkret.

Ejer og administrerende direktør, Kirsten Poulsen, har gennem en lang årrække arbejdet med fremtidsbaseret forbrugerindsigt og strategi. Erfaringen viser, hvordan valg af videnskilde, brug af ny viden og særlige innovationsprocesser er afgørende for den efterfølgende succes.

Om Firstmove

Firstmove gennemfører løbende dybdegående indsigtsstudier af fremtidens værdisæt, livsstil, behov, adfærd og indkøbsmønstre. Samt en række specifikke branchestudier som føde- og drikkevarer, sundhedsprodukter, oplevelser, detailkoncepter, indretning, medlemskaber mv.

Firstmove gør fremtiden konkret. Vi aktiverer vores unikke indsigter bl.a. ved hjælp af vores specialdesignede innovationsværktøjer. Firstmove har udviklet en metode, et set up, der sikrer den røde tråd hele vejen gennem innovations- og udviklingsprocessen. Og som leverer koncepter, produktløsninger og værdisættelser, der er et reelt behov for i markedet. Fremadrettet.

Firstmoves metode tager afsæt i anerkendt teori, vi har videreudviklet. Og baserer sig på empiri blandt markedets mest innovative forbrugere, der trækker alle os andre i adfærd. Over tid. Den metode har praktiseret for en række virksomheder gennem de sidste godt 20 år. Tiden går. Fremtiden består. Vi gør den konkret.

Ejer og administrerende direktør, Kirsten Poulsen, har gennem en lang årrække arbejdet med fremtidsbaseret forbrugerindsigt og strategi. Erfaringen viser, hvordan valg af videnskilde, brug af ny viden og særlige innovationsprocesser er afgørende for den efterfølgende succes.