Royal Unibrew

FRA INDSIGT TIL UDSIGT

Hvordan ser fremtidens forbrugere på Royal Unibrew. Og hvilke produkter skal udvikles.

Firstmove faciliterede en 3-leddet innovationsproces med involvering af en lang række udvalgte medarbejdere i Royal Unibrew. Medarbejderne blev præsenteret for følgende, som udgangspunkt for innovationen:

  • Indsigt i kommende markedsbehov
  • Nye drikkevaretendenser
  • Vurdering af Royal Unibrew i et markedsperspektiv
  • Muligheder for de enkelte brands

Resultatet blev et stærk vidensafsæt for udvikling af nye kommercielle tiltag.
Gennem Firstmoves særlige viden og innovationsværktøjer, udviklede Royal Unibrew og Firstmove i samarbejde helt nye tiltag til markedet. Baseret på fremtidige markedsbehov.

”Firstmove leverede en række interessante indsigter om fremtidens drikkevaretendenser og forbrugere som blev aktiveret gennem tre interne workshops. Det var stærke indsigter og potentialer, som sikrede os et strategisk sigte og mål for fremtidig udvikling af Royal Unibrew.”

Stephanie Illgner, Marketing Director v. Royal Unibrew

Royal Unibrew har efterfølgende haft travlt med at give liv til de strategiske indsigter. Og har i 2015 bl.a. lanceret Økologisk Royal Beer og en ny Shandy med lemon og ingefærsmag.