7-Eleven

7-Eleven

OPGAVE:
Transformation fra en veludrustet kiosk til en madbutik.

METODE:
Fremtidsstudie, innovationsworkshops og konceptualiseringer.

RESULTAT:
Fremtidens convenience defineret, lige rundt om hjørnet. Udvikling af ny strategi for position, værdifundament, butikskoncept, eget private label og sortimentsstrategi. Et vækstfundament, der fanger tiden for ny convenience. At det er nemt og hurtigt er langt fra nok. Convenience centrerer sig om umage, velsmag og kvalitet. Gjort let og tilgængeligt.

Hertil nye indsigter løbende, sortimentssammensætninger.

OPGAVE:
Transformation fra en veludrustet kiosk til en madbutik.

METODE:
Fremtidsstudie, innovationsworkshops og konceptualiseringer.

RESULTAT:
Fremtidens convenience defineret, lige rundt om hjørnet. Udvikling af ny strategi for position, værdifundament, butikskoncept, eget private label og sortimentsstrategi. Et vækstfundament, der fanger tiden for ny convenience. At det er nemt og hurtigt er langt fra nok. Convenience centrerer sig om umage, velsmag og kvalitet. Gjort let og tilgængeligt.

Hertil nye indsigter løbende, sortimentssammensætninger.